2012年4月19日星期四

[ 櫻 • 京都大阪 2012 ] Day 5: 清水寺 + 三年坂



第二朝好精神,去左公家嘅温泉浸下身,點知呢度一個人都冇,被我包場,一個人赤條條對住個日本海都幾過癮!


好唔捨得check out ,但係酒店d服務員好準時,仲安排好車送我咩去火車站。一路上天氣不錯,藍天白雲,點知一到火車站,大大張告示話刮緊大風,火車停駛,(註׃ 呢架火車得一卡,好細好舊,似日本寫真成日取景個款舊車箱。) omg!點算!唔通等到風停咩!外邊有一個巴士站,但冇車返京都,急急急,打電話返酒店求救,又怕言語不通,羊太太膽粗粗對住個聽筒講左一句日文,好彩聽電話位仁兄正正就喺尋日那個位接侍員,佢仲記得 “羊” san,真係喜出望外,佢叫坐個司機返火車站幫我哋,可惜呢位司機san 又唔識英文,等下等下,有個電話揾我,我正猶疑之際,電話傳過來一把幾流利英詞嘅女聲,(店主之女), 原來酒店幫我揾左方法返京都,仲叫埋個司機伯伯車我哋去另一個地方搭車。太殷勤了。

一路上天氣越來越差,雨落得好大。最後司機伯伯都安全送呢兩隻羊咩去到火車站,呢個火車站屬另一條線,個伯伯仲幫我哋揾左個識少少英文嘅火車姐姐幫手,肯定埋有車返京都先走,真唔話得。

比原定時間遲左約個幾鐘返到京都開酒店,沿路去左伊勢丹買左便當食,今日心情起伏都幾大,胃口都大左,一舊舊飯塞晒入口都好似冇咩野落左肚。

肚空空都要依行程出發,今日決定去清水寺 (http://www.kiyomizudera.or.jp/)。呢間寺坐落半山,由巴士站行上去都幾攰,行到中途有棵被悉心照顧嘅「垂枝櫻」開得異常搶眼,勁多遊客同團友停低影相,正是三年坂的【明保野亭】店 (http://r.tabelog.com/kyoto/A2603/A260301/26001621/dtlrvwlst/3819933/)。今日得見櫻花盛放,心情又高漲起嚟。

天開始黑上,燈光打在清水寺上,好有詩意,可惜打在櫻花樹上的光卻把光禿禿的樹幹表露無遺,真掃興。反而行到去奧之院前見到一堆堆遊人影那個postcard checkpoint 。今晚好大風,寺內又唔俾用腳架,要影呢個checkpoint 都幾考定力。我試左好耐,真係投晒降。最後仲要落大雨,唯有鳴金收兵。

> 一撤退,個肚就打鼓起來,又凍又餓又攰,點知周圍d 舖頭都閂左門,最尾見到一間仲開緊,雖然裡面冇食客,又唔知食咩,但都照衝入去,坐低先發覺舖外個view 好熟,點解,【明保野亭】是也!豆腐料理again!盛惠 ¥ 2,940!




沒有留言:

發佈留言