2011年10月1日星期六

瑞士自由行 Day 6 - Vevey-Montreux 馬路狂奔





今日既節目算係今個行程中幾期待的,因可一睹歐洲的梯田跟葡萄園。一大清早起床,靜靜雞換左衫褲,背住羊太去探望晨曦下的葡萄園同日內瓦湖,湖上雲霧未散,幾有詩意,影左幾張相,決定入村睇睇,條村跟之前係Grindelwald感覺好唔同,好有法國feel,我話個種法國feel就好似細個時睇三劍俠卡通片個佈景咁。

等左好耐個太陽都未出,就回巢睇下羊太起身未,呢間民宿既裝修同五星級酒店有得比,我直覺話我知羊太仲未起身,碰啱屋主買完早餐回來,就同佢一齊去露台飲咖啡。飲下飲下,陽光出來了,把整片葡萄園跟Lausanne照耀起來,影下影下,羊太終於起身了。主人家準備好多早餐,有好味牛角飽,又有各種芝士食,有自製果醬,超飽。

拜完五臟廟,主人家話車我地周圍玩,我當然樂意之致,佢地車坐我地去好多checkpoints影相,呢個時候陽光照到個梯田綠悠悠的,個天又好藍,我部相機個快門機響個不停,之後佢仲帶我哋去酒害同酒廠參觀,呢度酒廠唔大,大多係家庭式經營,冇佢帶路真係去唔到咁特色既地方,最後去埋葡萄園影葡萄。可惜只係計劃留呢度一日,玩到咁上下,佢就送我哋去到火車站,出發去Vevey。

去Vevey 的節目就係單車自駕遊,先把行李放係Vevey火車站既儲物櫃,(大行李一早就係Grindelwald托運去下一個目的地),就去揾遊客中心租一天的單車票 - Velopass,遊客中心同火車站有一段距離,揾左一陣先揾到 (http://www.montreuxriviera.com/en/Brochures )。買左票,研究左個地圖一陣,決定由Vevey直闖到Montreux。羊太呢個決定太衝動了,太陽伯伯今日好強壯,一路上我件衫濕完又乾,乾完又濕,拼命左大半個鐘到左Montreux既Chateau de Chillon,呢個城堡係岸邊,驟眼睇好似浮左係水,website 既黃昏相好靚,值得check下。本身好想入去睇下,可惜唔知點解羊太駕單車鎖唔到,惟有係附近影左陣相就回程,沿著湖邊踏單車幾好玩,個湖閃閃發光咁,一路上又有唔同既三點式養眼,不過中間有一段單車徑係馬路隔離,要量力而為,最後我返到Vevey成對腳都好似唔屬於自己咁,不過羊太就大叫過癮。 體力透支,問了火車時間後就馬上到下個目的地 – Zermatt 。

坐左三個鐘到Zermatt,竟然刮風落大雨,大家又累又餓,嗱嗱聲攞行李,揾酒店,check in,就揾地方醫肚,最後去左呢間 Swiss Chalet (http://www.swiss-chalet-zermatt.ch)點左個Fondue Swiss Chale食,加埋支紅酒 (Heida),係狂風暴雨下叉住牛肉,點紅酒火鍋,摸酒杯底,正 ! !

間酒店就一般 - Stockhorn (www.grill-stockhorn.ch),不過同價錢成正比,另一個好處係有私人洗手間同浴室,細就細左,不過都算乾淨。間房係二樓,仲有個露台,不過係同其他房連埋一齊,行出去要走去人地間房外先見到個Matterhorn,感覺怪怪。呢度要自己搬行李,今次有大行李跟身,真係挑戰自己既臂力。

沒有留言:

發佈留言