2011年10月1日星期六

瑞士自由行 Day 9 – Leisee不能藏二羊





今日一早起身行出露台就見到金色的陽光照係Matterhorn 上面,就嗱嗱啉換衫同叫醒羊太準備去Leisee 。太好唔願起身,因為尋日太攰,佢只係做左一d最最基本既梳洗工作,就陪我出左門口。去Leisee個車站係Zermatt 另一邊,要沿著纜車站旁的小徑一直走都河邊就會見到,今早太趕,忘了帶Swiss Pass,又唔想返轉頭攞,唯有買原價票,足足貴左一倍。纜車未開,我同羊太就係等左十幾分鐘,呢十幾分鐘好漫長,羊太成個渴睡樣放左係塊臉度勁想瞓,我勁唔好意思囉。

纜車終於開,成架車得個幾丁友,再加上入閘後穿個一條冷清清既山洞,個心都有少少寒,怕上到好個view 令人失望。唔使一陣就到左Leisee站,一出閘就見到路牌指路,開頭以為要行一大段track先會揾到,點知個SEE就係站口附近,落一段小斜坡,大概五分鐘到就見到個湖啦,同之前d湖一樣,都係好細。

今朝天氣都幾寒,但個天就好藍,又冇雲,我當然影左唔少相,羊太仲未醒過來,唔想出鏡,剛好太陽係身後照過來,我就將我哋既影子連同雪山既倒影一齊拍下留念。

太陽照住個湖,湖水就開始蒸起霧氣來,我技術唔夠,影唔個d煙升起個種感覺,只好企定定睇下感受下。睇睇下,忽然聽到 ‘砰’ ‘砰’聲,揾左一陣聲音既來源,發現左湖對面有兩隻羊咩咩打緊交,不停用自己個頭同對手互撞,我同羊太都睇到呆左,羊太終於攞左部DC出來拍video。佢地打左好耐,到我哋走都仲打緊。

因為要趕火車同check out,我哋好快就返酒店,好好彩早餐時間仲未完,我哋緊係食得唔好嘥,侍應仲話我哋係最後一對客人,叫我哋食多d woo.

呢程火車好耐,由Zermatt 到Bellinzona 要成大半日,到Bellinzona check in 時好似四五點啦。因為今日係星期日,成個city 都冇人,真係鬼影都冇一隻,因為係Zermatt勞動左兩日,我哋今次揾左間係火車站附近既酒店 (Hotel Internazionale) 住,方便同舒服一點,之前都有揾個呢區既民宿,但就唔就腳,而且呢間酒店又平個Lugano。呢間酒店有個天窗,夜晚可以睇星星,都幾多嫁。 大家上網可能會揾到ricky民宿就係Bellinzona,有意可上網search下。

今日舟車勞動,只係去左市中心個大城堡睇下個架步,相機都冇帶,跟住就買餸返房是晚飯。


1 則留言:

  1. 嗰朝早得幾度咋,好凍架,個公園仔d 搖搖板都結晒冰,梗係唔想拎隻手岀黎啦。

    回覆刪除