2011年10月2日星期日

瑞士自由行 Day 11 – Heidi村尋找海蒂





尋日上城堡唔夠喉,今朝一起身就自己再上去Castle Montebello。唔知係唔係錯過左班巴士,等左好耐都唔見有,只好自己揾路上山。一直行到敎堂,先發現牆邊有個路牌指住上山條路,就一級級行上去。條路好窄,梯級又高,我行左十幾分鐘巳覺氣喘,好彩行左約十幾分鐘就巳經見到座城堡。我覺得Castle Montebello 係呢個城堡群最有觀賞價值的,有城牆,吊橋,旁邊又有個小小葡萄田,上到城樓可以影到大城堡,今朝又冇乜人,可以任影。

影完返酒店接羊太,然後就搭巴士由Bellinzona Chur,呢架雙層巴士都幾快,一路都行高速,仲舒服過坐火車 (都快過火車)。坐左四五個鐘度,下畫兩點幾到Chur,超肚餓,去附近間MIGROS carteen食左個快餐,麻麻地,再去超市買多隻燒鷄同通心粉先走。

其實Chur只係中途站,我同羊太逛完超市就搭火車去Maienfeld – 卡通片« 飄零燕 » 既寫作場景,不消五分鐘就到,先去酒店check in,今次住火車站附近既 Swiss Heidi Hotel (www.hotelalpha.ch),冇乜等別,本想住山頂個間 (http://www.heidi-hotel.at/) ,不過book 唔到,都ok啦,唔使搬行李咁辛苦。

休息完就出發去揾heidi蹤跡。今次剩係帶50mm鏡頭,貪佢夠輕便。村唔多人,好寧靜,都有幾間b&b出租,近火車站,可能仲平過酒店本旅遊書有指出幾個« 飄零燕 » 既實景,我哋掛住揾路,都冇太留意,不過就見到幾多同凱迪有關既壁畫,同好多名車時間下午四五點,太陽仲有d猛,跟羊太慢慢沿住一條大直路上山,一路到有葡萄田同酒窖,又有好大片草地,被太陽照得金光閃閃,勾起唔少 « 飄零燕 »d片段 - 凱迪係草坡度跑來跑去!我哋入左其中一個萄田影相影左一陣,都冇人理過我哋。

終於見到山頂間酒店,呢度見返多少少遊客同一架架旅遊巴士,不過仲要行多一段斜路先去到後山個博物館同紀念店。紀念店外邊有個牧羊場,養左十隻左右既山羊。呢班羊咩都好識食,一聞到有人買飼料,就會好瘋狂咁跳出個圍欄跟實d 飼料同遊客,大個幾隻仲倡狂到撲上個人度,好多細路仔都嚇到走夾唔抖。點算  ! 呢個時候就有位老人家出來,一聲口哨,一隻隻山羊都迅速地跳返入圍欄,當真咄咄稱奇,好有彼德feel

時間六點多,夕陽滲著微風,羊太好enjoy,影左好多相,仲係紀念店買左一套木製彼德,凱迪同約瑟。Maienfeld的風景冇其他著名景區咁壯觀,但寧靜小村搭上翠綠山丘,加埋陪我同羊太長大既 « 飄零燕 »心情舒服之如都重拾少少童真。玩左咁多日,今日係最簡單的。

沒有留言:

發佈留言