2011年10月2日星期日

瑞士自由行 Day 13 & Day 14 – 煙火Zurich





經過十二日旅程,我哋巳經環繞左瑞士一個大圈,返到Zurich,心情有少少唔同 因為旅程快接近尾聲。當然Zurich咁出名,我哋留佢做壓軸。搭火車由Luzern Zurich,一出火車站唔使五分鐘就到Central Plaza Hotel (www.central.ch),位置好好,對面又有COOP,間房見到條Limmat河,雖然層數唔高,但都望到遠處既教堂。

Check in 完就到COOP 買野食 ,(個千層麵幾好食,呢個係我回程時特登要再買上機食,另外一袋當然係燒雞),然後就出發 Schaffhausen,火車上見到Rhienfall,冇想像中咁壯觀,所以都冇落車睇。去到Schaffhausen,我哋先到tourist centre 攞個city map 研究下checkpoints (http://www.schaffhauserland.ch/en/service/prospects: citymap)。呢度有大敎堂,Munot城堡同其具有歷史價值既建築 露台既豪華裝飾同外牆既壁畫。大敎堂呢幾日好似有紅酒節之類活動,見到好多酒商在準備攤位,d酒樽賣相好靚。城堡頂風景一流,仲放左一支大炮,咁啱支大炮有隻羊標誌 ,雕工細緻,勁鐘意!! 旁邊仲養左一大班梅花鹿,不過就唔知乜典故 !

旁晚返到酒店用膳 - COOP 燒雞,今日終於買到啦,好食過MIGROS好多,仲買左支Rhäzünser Plus 黎送隻燒雞食,呢個牌子既蘋果味好好飲。食下食下,聽到好多警車聲,開頭都唔著意,之後落去散步時個天突然間砰砰聲,原來有幾處地方一齊燒煙花,呢個特備節目都幾出人意表。
返到酒店去左樓下間bar食甜品,我點左個lemon tiramisu,超甜,甜到頂唔順個種,返房要飲返支 Rhäzünser Plus 漱口。

第二朝一早起身,個天好陰,唯有留係房度靜靜地等羊太起身。佢超好瞓,當然張圓型床既功勞。瞓醒巳經十點幾,煮左通心粉配巴拿馬火腿早餐食,然後就check out。旅程最後一日,我哋安排左參觀敎堂既節目。敎堂最特別係裡面d 玻璃畫,透過引入室外光源令一幅幅 壁畫  色彩繽紛,工匠既技術真高超,只可惜室內嚴禁影相。

最後一個下午,最後一個節目就係shopping,當然只係window shopping。名店其實冇太大興趣,返而鐘情賣民族紀念品既 Heimatwerk (http://www.heimatwerk.ch) 。我真係好鐘意架木火車,不過太貴,最後都忍著手,只可惜剩返既銀彈全都貢獻左俾Sprüngli 羊太話個truffes cake一定要買。

沒有留言:

發佈留言