2011年10月1日星期六

瑞士自由行 Day 8 – 羊咩咩 Matterhorn 氹氹轉





今日起身個天都唔太清,但上網見到Gornergrat 既天色超好,馬上收拾行裝,連旅館早餐都唔食,買左個牛角飽就急急腳去都纜車站買票上山,一路個天都好藍,少少雲都冇,Matterhorn當然就赤裸裸咁曝露係眼前。Matterhorn 個山都幾高大,同其他山峰不太相連,有d “岳”不群既感覺。

到Gornergrat站下車,第一步巳經企唔穏,因為地下結霜,好滑,見到好多人都中招,我同羊太站穏陣腳後,第二個感覺係凍到麻痺,雖然天晴,但勁大風,原來温度只有 -7 度,比尋日足足低左十一度,比平日新加坡低左三十幾度,加左件大褸都好似冇咩用,隻手指唔聽使,唯有用意志力將眼前美景用快門留下來。熱身完畢,揾左隻大大隻聖班納狗影相留念。呢隻聖班納狗都幾歎,平時冇人 (班火車未到) 個主人就會帶佢入室內取暖,到下班火車到站佢又會出返來擺好post 等客,被人摸下。影完落山就可以到相舖攞相,~ 10 CHF 一張。

處身觀景台,被雪山,冰川,雲海包圍著,感覺震憾,不過個天都真係變幻莫測,突然間大風把雲霧吹了過來,我哋馬上入carteen 食早餐歎咖啡,好彩早走早著,不消十幾分鐘雲霧就蓋得室外白茫茫一片,有好多遲來的旅客都被困於濃霧之中。

等左好耐個天終於清返,中午就搭纜車到 Rotenboden 站去 Riffelsee ,呢度係影 Matterhorn “postcard” 其中一個地方,不過今日都幾蝦人,Matterhorn個尖尖總有一舊雲唔捨得走,個湖面又時時起浪,少d耐性都唔得,不過今日呢度有好多遊客陪我一齊等,個view又咁靚,等一兩個鐘 ok 啦。 好彩係太陽高掛,冇山頂咁寒。

影完都好似三點幾,就去下個站 Riffelberg 點左小食醫下個肚,離間餐廳不遠有一大堆羊群,呢堆羊黑頭白身,我同羊太咁耐都未見過咁大堆羊,緊係走上前玩下。正當羊太同一隻大羊影緊相之時,隻羊大吼一聲,山坡上隨即有三隻小羊仔向住羊太直奔過來,羊太嚇到傻左。可能我地阻住佢地食草,隻大羊羊就一聲號令叫齊所有成員轉地頭。

班羊走得真係快,我哋跟跟下都跟唔到。玩到興起,羊太又有鬼主意,“徒步下山”,我不甘示弱,當然奉陪啦!其實段山路唔太難行,只係背上既相機裝備好重唔輕便。行下行下,見到一黑影跑左開去,呢個黑影好快,一定唔係羊,企定定一睇,原來係土撥鼠,呢隻好似好怕人,一陣就唔見左,之後我哋落山都落足眼力睇下好唔好彩揾多隻。

一路上都係羊太帶路,行下行下,發覺我哋巳經偏離路線,羊太話被指示牌點錯方向,時間巳經六點幾,大家都驚玩大左,個天一黑就大件事,真係慌不擇路,只認住 Zermatt 方向就闖落山,最後見到一條小溪,沿著小溪揾路返旅館,返到時巳經八點幾,個天都差唔多黑晒。

又累又餓,Coop 都閂左門,唯有揾間餐廳用膳。今晚去左一間叫 whymper-stube (www.whymper-stube.ch)點左哈密瓜巴拿馬火腿同芝士火鍋食,前者好食,後者就超醎,只係配麵包,不過好多人幫襯,見到d洋人個個都一人一煱,食得好滋味咁,不過我哋兩個人一鍋都食唔晒。

沒有留言:

發佈留言