2011年10月1日星期六

瑞士自由行 Day 4 - 回到大城 Bern





今日唔再行山,坐火車到Bern行下。Bern 係瑞士首都,舊城區不大,到步可以先到tourist information 攞張地圖 (http://mhs.gadmin.ch/item_files/48213.pdf) 揾噴泉同其他checkpoints。我本身對行city冇太大興趣,不過就俾噴泉,有軌巴士,同地下店吸引住,地下店扇大門斜斜地”埋”左係地下,間舖頭唔開都唔知佢存在。羊太就被個市集迷住左,今日個市集有好多奇奇怪怪生果賣,我地最後買左盒士多啤梨,好新鮮,好甜,口感跟美國日本個款好唔同。Bern有個鐘樓每小時正都有表演,好多旅客都企定定睇。我地睇中午十二點個場,因為個鐘會敲十二下先停,不過千祈唔好以為會好耐。D公仔轉轉下都幾得意,不過就唔係好特別,個太陽伯伯仲係正頭頂照住。

我一心想影Bern個全景,就去左Bären Park後面左手邊個Rosen-garten,可惜陽光角度差之如,又影唔到條河,因為被一排排樹遮住。最後羊太建議行到Bären Park後面(Rosen-garten相反方向)個小山丘試下,哈哈,羊太有時都幾醒,個view同光線好好多,終於影到全景。藍色的天,紅色的屋頂,同綠色的河,好似細細個睇卡通片的畫面,最可惜是個教堂維修緊,個塔頂搭在棚架……

回程本想去Interlaken 遊湖,最衰之前冇做好功課。Interlaken 有兩個湖,又係一個藍色 (Thuner-see) 一個綠色(Brinzer-see)。遊藍色個湖應先在之Bern 同Interlaken west的中途站下車再坐船回Interlaken,不用走回頭路。真stupid ,我坐左架火車一直到Interlaken OST 下車,只能遊綠Brinzer-see,之前又冇check timetable,結果剛miss左最後一班船。點解miss左? 只因貪食一下火車就去左coop買燒雞脾。冇得遊湖,又想租單車玩下,可惜又找唔到租單車的地方,最後只係沿河邊散下步,其實都好自在,六點鐘個天冇咁熱,又有風,好舒服,早知買多晒成隻燒雞慢慢歎。

1 則留言: