2011年10月1日星期六

瑞士自由行 Day 10 – 穿梭 Lugano 小人國





細細個就聽過有個小人國,但一直都唔知係邊。今次plan旅行時無意發現原來個小人國就係瑞士 (http://www.swissminiatur.ch),所以特别過黎睇睇。Lugano離Bellinzona 唔遠,我哋好優閒咁食完早餐(火腿芝士牛角飽)先出發,用餐時見到好多型男索女經過返大學,呢個view真係別具風格。

入到小人國就見到好多精細既模型,呢間野真係好有心思,將瑞士各種各樣既景點鉅細無遺咁表達出來,有d景點我地好快就認得,有d就可能之前去左既地方miss左或者冇去到。我最鐘意係Dome of Milan (Italy),成個人都可以穿入去,裡面仲佈置到好華麗,自己就好似大到要逼爆個教堂。當個人出返來,見到一架架小火車駛來駛去,感覺真係好鬼盞。

兩個大人係小人國玩左好耐,影到個太陽高掛,大汗疊細汗先走。回程時去左Lugano City 遊覽,一落車,見到有架纜車等緊人就開,我哋就馬上買票衝上車,查實我連架車駛去度都唔知,只係見到架纜車不停落斜,架車一停所有人就散晒,原來架車只係載人上落斜坡,條斜路話長唔長,但都幾斜,同澳門上大三巴牌坊差冇幾。今日呢度好旺場,呢個city 同之前既又好唔同,本書話意大利風喎,意大利我就仲未去過,不過真係feel到呢度d人著得入型入格。

行到去湖邊,湖水好藍,一架架遊艇排晒係岸邊,間唔中都有幾隻天鵝曬下日光浴,真寫意。不過今日都好曬,叫我曬日光浴就唔太 enjoy,有時間都可以遊下船河。天口熱,揾左間賣雪榚店,好軟好好味,間店名就唔記得左,個舖位近車站,其實附近只此一家,其他都係見慣見熟既名店。附近仲有間賣巴拿馬火腿既舖頭,一隻隻大豬腳掛晒出黎,真大開眼界。

行到三四點,就返Bellinzona睇城堡 (Castelgrande, Castle Montebello, castle Sasso Corbaro)。Sasso Corbaro 係三個城堡入面最高最細嗰個,要上去可以到火車站對面個巴士站搭4號巴士。到Artore落車後要上一大段先上到去,最後一段石頭路,又窄又高又多四腳爬爬,羊太行到呱呱叫。上到山頂除左可以見到山下另外兩個城堡,仲可以一覽整個Bellinzona。不過呢個城堡真係好細,玩左一陣我哋就去山腰個Castle Montebello,搭一個站車,呢個站落車雖然要行一段山路先可以到Castle Montebello (2-3分鐘),但可以用Bellinzona做背景影個城堡,太陽落山影真時間啱啱好。可惜六點幾個城堡就關門,要入城只好明天請早。

等巴士落山,羊太發現巴士站附近成遍地下鋪滿有尖刺既果實,佢走左過去玩下踩下,d果實一個個爆開左,哈哈,羊太重大咁發現左d果實入面原來係栗子,又幾好彩,撞啱栗子當做。 佢覺得好好玩,就執左一大袋返酒店慢慢逐粒爆。

1 則留言:

  1. 我細個都甘聽過去小人國,不過係深圳嗰個,你就威啦,一去就去一個咁精緻既小人國。

    回覆刪除