2011年10月1日星期六

瑞士自由行 Day 2 - Jungfraujoch上光秃秃




Day 1 – 4 我在 Grindelwald 找了一間民宿,相信大家在其他blogs (特別是台灣的! ) 會發現 Haberdarre (http://haberdarre.grindelwald.ch) 的名字。老房東Alice英文很好,很友善,跟她聊天知她由少到大都一直住在Grindelwald這個地方,舊屋就在民宿對面山的山腰,(她指了給我看,其實我看得不太清楚)。她說我們來得及時,因為一星期前山上還下著雪,路面還結著冰,怎知這星期熱到三十幾度,成個星期都是藍天没下雨。

我在此租了一個在地下一樓的apartment,包廚房同浴室,還有對著Mt. Eiger的露台。早上六七點個太陽會照住個山頂,空氣清新,歎住咖啡食早餐真寫意。價錢四晚只係三百幾CHF。因為呢幾日都係自己去超市買餸煮,個銀包都未太縮水。不過瑞士個生活指數真係高到你唔信,撞正呢幾個月歐債推高CHF左唔少,各位朋友真係要留意留意。

Grindelwald 不大,不過去Jungfraujoch同 First 就好方便,上山前記得上網check下山上的天氣,唔好天就唔好上,一定失望。因為最初計劃行一兩日山,所以去車站買左張5days Pass (www.jungfrau.ch) 火車票 ,同到Jungfraujoch的入場票,記住show張Swiss pass 攞discount 同埋timetable 就可以出發。

火車上山要坐左手定右手邊? 第一程去Kleine Scheidegg 我坐右手邊睇風景,影相就不必了,因為架車好快,可以到中轉站後再等遲一班車,然後先影個夠,順便準備定jacket上雪山。呢度可以聽到牛鈴聲,好似大自然大合奏。 第二程車大都係在山洞入面,坐邊都一樣,每個站都會停一停俾人去checkpoint影相,我當然無去,呢個時候有個位坐重要d ,因為勁多人,情況似搭地鐵去中環返工。

大約十一點度上到Jungfraujoch,個天好藍,一望無際,呢度個view 好壯觀,雖然今日得八度,個太陽伯伯都好落力照住我地,唔太凍,影左唔少相。呢度記得帶太陽眼鏡同搽太陽油,我忘了搽防曬,跟住成個星期隻手同塊面又紅又黑,自己都嚇親。今日係遊樂場撞到一大班人企定定頭昂昂,個個人部相機都對準兩個大男人,兩個原來都玩到一絲不掛條條fing,真係眼界大開。呢度坐直升機要先在山下預訂,請留意。

下山時可以係Eigergletscher落車,附近有個湖幾靚,可以影下相,再行落去Kleine Scheidegg,羊太叫左我幾次落車我都冇反應,就咁眼白白睇住加火車開走左,失敗。呢個站有間便利店,點解咁記得? 因為我見到一箱箱辛辣即食麵同一大團韓國人食緊!!! 成個trip好似得呢度見到有辛辣麵賣。

沒有留言:

發佈留言